Zapraszamy na wydarzenia

Zapisz się do Newslettera
Wycieczka do Zakopanego

2014-11-30

Zakopane jest najsłynniejszym ośrodkiem turystyki górskiej w Polsce. Zarówno zimą jak i latem oferuje wiele atrakcji. Stowarzyszenia Przyjaciół Granowca  zorganizowało trzydniową wycieczkę integracyjną do tego wyjątkowego miejsca. Jadąc do Zakopanego po drodze odwiedziliśmy Wadowice, gdzie mogliśmy zwiedzić wiele ciekawych miejsc. Ośrodek, w którym spędziliśmy najbliższe dni zlokalizowany jest w spokojnym i atrakcyjnym miejscu,  osada o dużych walorach krajobrazowych i turystycznych rozrzucona na wzgórzach Pasma Gubałowskiego z pięknymi widokami na Tatry, Giewont. Dzięki temu wszyscy poczuli klimat oraz bliskość tatrzańskiej przyrody. Podczas zwiedzania Zakopanego spacerowaliśmy  głównym deptakiem miasta – Krupówkami, gdzie podziwialiśmy  charakterystyczną architekturę tego regionu. Dla tych, którzy chcieli ujrzeć majestat gór z któregoś ze szczytów Tatr, była możliwość wjechania  kolejką  na Gubałówkę, Kasprowy Wierch oraz Wielką Krokiew skocznię narciarską. Atrakcji nie brakowało, ośrodek zapewniał nam całodzienne wyżywienie w postaci śniadania oraz obiadokolacji. Serwowane były tu tylko tradycyjne dania domowej kuchni bazujące na wyrobach miejscowych producentów. Dodatkową atrakcją dla uczestników wycieczki było wieczorne spotkanie integracyjne przy góralskiej muzyce i menu. Po trzech aktywnie spędzonych dniach w Zakopanym wypoczęci i pełni wrażeń wyruszyliśmy  w drogę powrotną. Wracając zwiedziliśmy dodatkowo Miejsce Pamięci i Muzeum Auschwitz -I i Auschwitz-II Birkenau.